Relacje i opinie turytów

Sortowanie
Dodano: 22-05-2019

1.0

Ani to centrum nauki (jak się wychwalają) ani edukacji. Co najwyżej zabawy miernych lotów, co najwyżej dla małych dzieci, którym wszystko jedno, co oglądają i co dotykają. Eksponaty podniszczone, starej daty, niektóre wykonane z...

R
Roman
Dodano: 15-05-2019

5.5

Pod wieloma względami obiekt ten różni się od tradycyjnych skansenów, które dotychczas widzieliśmy. Nie zawsze na plus, ale ogólnie to bardzo ciekawe miejsce. Przed wszystkim skansen położony jest tuż przy głównej drodze, a...

Młyn
Dworzec kolejowy
Kamienie młyńskie
Militaria
Barka rzeczna
Model młynu na ekspozycji
Dodano: 14-05-2019

5.0

Zalew w Starej Morawie to wyśmienita alternatywa dla spędzenia kilku dni w Kotlinie Kłodzkiej. Byłam tam latem ubiegłego roku, i w te wakacje z pewnością tam powrócimy. Jest to doskonale miejsce na Dolnym Śląsku, by...

Aleksandra_B
Dodano: 03-05-2019

6.0

Wyjechaliśmy z rodzinką 28 kwietnia. Wracamy jutro tj.4 mają. Pogoda dopisała, ludzi nie było zbyt wiele. Polecam bo można tutaj wiele zwiedzić. Kolej wąskotorowa przez las bukowy, kolej linowa również bardzo fajna około 12...

T
Tomek
Dodano: 22-04-2019

1.0

Lepiej tam nie jechać. Jest tam piękna plaża, jedyna w tej okolicy ale niestety jest niedostępna dla osób nie będących gośćmi ośrodka. A można by to tak zorganizować, żeby ośrodek jeszcze na tym zarobił...

Aniela
Dodano: 15-04-2019

6.0

Ja osobiście byłam w kopalni i w muzeum w Bóbrce całkiem niedawno. Zainspirowało mnie to, że tak blisko mam i starają się o wpis na listę unesco https://budynkowo.pl/kopalnia-ropy-naftowej-bobrka/ - aż się zdziwiłam, że takie...

E
Elka
Dodano: 05-04-2019

1.0

Ogólnie miejsce fajne do spędzenia z rodziną ale mogliby wymienic pracownikow którzy karmią zwierzęta bo za kazdym razem co jesteśmy ledwo trzymają sie na nogach.

K
Kamil34465
Dodano: 24-03-2019

5.0

Park znajduje się w szczerym polu z dala od ruchliwych dróg co ma swoje dobre strony, jest cisza i spokój. Reklamy i drogowskazy są porozwieszane w bliższej i dalszej okolicy, nie ma więc problemu...

Ładna sceneria parku
Plac zabaw
Wielka modliszka
Gąsienica na gałęzi
Wielki wirus HIV
Dodano: 09-03-2019

6.0

Hel różni się od innych miejscowości nad polskim Bałtykiem i dlatego przypadł mi do gustu. Nie oceniam go jednak w sezonie, gdy droga dojazdowa z Władysławowa może zająć kilka godzin, lecz w ciepłych wrześniowych...

Kładka z tarasem przy plaży miejskiej
Molo-falochron
Plaża miejska
Kładka spacerowa przy otwartym morzu
Pozostałości fortyfikacji w lesie
Plaża na otwartym morzu
Gastronomia przy plaży
Dodano: 06-03-2019

Warmińsko-mazurskie

zachęcony informacją, że zamek w Działdowie został wyremontowany pojechałem kilka dni temu na zwiedzanie. W 2015 roku zwiedzaliśmy w Działdowie Muzeum Państwa Krzyżackiego. Zachęceni wrażeniami z poprzedniej wizyty w tym mieście i tym co...

AI
Arek i Justyna
Dodano: 06-03-2019

4.0

W tym roku odwiedzimy i opiszemy https://www.atrakcyjne-wakacje-z-dzieckiem.pl

AW
Atrakcyjne wakacje
Dodano: 27-02-2019

Świętokrzyskie

Zwiedziłam Krzyżtopòr pare lat temu i polecam!! Mogliby się pokusic o aranżację choćby jednego salonu. Czasem się wydawało że się słyszy oddechy i szepty, bo to naprawdę kosmiczna budowla i architektonicznie ciekawa. Przydała by...

B
Bozena
Dodano: 24-02-2019

1.5
Małopolskie

Poziom utrzymania bardzo niski. Stan basenów i innych atrakcji dostateczny. Bardzo kiepskie rozwiązanie szatni i umiejscowienia basenów. Posiadamy kartę multi sport, musieli byśmy biegać co godzinę aby przedłużyć pobyt. Zero miejsca na zwykłe zdjęcie...

O
olijuli
Dodano: 15-02-2019

6.0

Moja przygoda z pszczółkami. Niejedno krotnie zastanawiałam się nad wyjazdem z dziećmi w miejsce gdzie będą mogły zarówno spędzić aktywnie oraz dowiedzieć się czegoś przydatnego. Koleżanka z pracy zarekomendowała mi Interaktywne centrum pszczelarstwa APILANDIA....

aleksandra1x
Dodano: 04-02-2019

6.0

Wizytę zaliczamy do udanych. Bardzo miła obsługa. Bezpłatny parking. Makiety są interaktywne, dopasowane dla dzieci i dorosłych. Zaraz za makietami znajduje się ogromny tor kulkowy. Polecam to miejsce.

M
Michał
Dodano: 14-01-2019

5.5

Bardzo lubiliśmy z mężem chodzić na ten basen, jednak ostatnio, tzn 15 grudnia'18r , było zimno na basenie, warto by było pomyśleć żeby zabezpieczyć wlot zimnego powietrza za strefy basenu zewnętrznego. Dostaliśmy uczulenia od...

M
malgola25
Dodano: 23-12-2018

3.0

Jedna z najbardziej znanych i zarazem przecenianych miejscowości na Węgrzech. W sieci można znaleźć zachwyty nad Tokajem, a popularny polski portal (dwuliterowy) uznał go nawet za najładniejsze miasto Europy. Mówi to wiele o żenującym...

Most na Cisie
Dodano: 21-12-2018

1.0

Uważajcie na Gubałówce na gościa który zaprasza do strzelania z pistoletu jak trafisz to możesz coś wygrać, jest to zwykły oszust i naciagacz na pieniądze. Pistolet jest tak skonstruowany że posiada dwa miejsca żeby załadować...

1234
Dodano: 09-12-2018

Zachodniopomorskie

Kołobrzeg odwiedziliśmy w pierwszym tygodniu czerwca. Mimo, że miejsca na plaży wtedy nie brakuje,  to o nocleg w normalnej cenie w turystycznym centrum bardzo trudno.  Pierwsze zetknięcie z miastem  nie było najlepsze -  place...

Widok z falochronu
Widok z molo
Dodano: 21-11-2018

6.0

Kopalnia jako obiekt turystyczny robi wrażenie od samego początku. Zajmuje spory teren, a każdy element jest pięknie odnowiony. Dookoła budynków stoją wagoniki i różne części maszyn górniczych. Wszystko jest czyste, zakonserwowane i na stałe...